Semua orang tau, vitamin E ni hebat, banyak fungsinya. Jadi, apa fungsi vitamin E ye? Mesti nak tau jugak kan? Selalu nya iklan shampu, iklan kecantikan kulit ada kongsikan yang produk mereka ada vitamin E. Ia untuk rambut dan kulit aje ke? Haa jom, kita tengok fungsi vitamin E ye.

Apa itu Vitamin E ye?

  • Vitamin larut lemak
  • mempunyai ciri antioksidan yang melawan radial bebas di dalam badan.
  • merupakan vitamin yang penting dan diperlukan tubuh badan untuk organ-organ tubuh badan berfungsi.
  • la juga dikenali sebagai vitamin jantung dan mempunyai manfaat-manfaat penting untuk kesihatan.
  • Untuk bantu dalam memastikan miliki kualiti sperma yang baik untuk tujuan kesuburan
  • Nak bantu dalam memastikan miliki kulit yang glowing
  • Untuk membantu dalam minda kita berfungsi dengan lebih baik dan lebih efisen
  • Membantu juga dalam penglihatan yang lebih baik

Wahh! Bila faham yang ni, walau ringkas, ia boleh bantu kita untuk terus korek info tentang vitamin E ni kan? Kita nak makan apa kalau nak dapatkan vitamin E ni.

Haa ini dia. Kita keraplah makan makanan ini, demi mendapatkan vitamin E untuk badan. Tapi tak setiap hari kita makan kan? Sebab ada yang tak bagus jugak tu. Kalau ambik gandum selalu, kan ia makanan proses, juga ada gluten dan karbohidrat tinggi yang tak elok untuk kesihatan. Jadi kena pandai memilih juga ye.

Jadi, apa vitamin E Shaklee boleh bantu ye?

Haa ini dia. Vitamin E Shaklee ni bantu dalam memastikan vitamin E yang diambil tu diserap sebaiknya oleh badan. Kiranya tak membazir lah. Dan hanya 53 sen sebiji, boleh dapatkan semua nutrisi itu. Jimat sungguh.

Baca> Apa perbandingan vitamin E Shaklee dengan makanan.

Jom order, Shaklee tengah buat offer sekarang ni. Boleh wasap ke saya di www.wasap.my/60139422527 atau terus ke link ini untuk register sebagai ahli dan terus dapat beli semua produk Shaklee dengan harga ahli ye. Klik link ini. https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=846816

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *