Ibubapa mesti sangat prihatin kan pasal anak-anak. Anak sakit sikit..dah rasa macam “gelapnya” dunia. Tapi kadang-kadang ibubapa tak perasan. Beri macam- macam kat anak-anak makan. Apa yang mereka inginkan semua kita beri. Walau ia memudaratkan anak-anak kita tau. 


Contoh makanan ringan, jajan, aiskrim, gula-gula. Ada tau ibubapa yang ikut je apa anak nak. Yela, anak-anak meraung nak sesuatu. Sebab sayang tak bertempat..kita asyik bagi je.. Kalau jarang-jarang tu tidak mengapa. Jangan selalu-selalu ye😃😃

Anak-anak sangat memerlukan makanan yang penuh khasiat yang mengandungi vitamin seperti kalsium, protin dan multivitamin lain. Tapi Anak-anak ni kadang-kadang susah nak makan makanan yang berkhasiat. Ada juga yang sangat memilih. Macam 3 orang anak saya ni😃. Nak bagi makan..kena kejar satu rumah dulu. Hihi..


Tapi sekarang, bagi apa pon semua masuk mulut. Dah ada selera makan. Dulu sayur pon kurang nak makan. Tapi selepas saya konsisten dengan memberi mereka suplimen, mereka ada banyak perubahan. Otak memang banyak idea jadinya. Badan aktif. Oh ye, sangat jarang demam dan selsema. Makin bijak bijak bijak. Macam-macam aktiviti mereka reka sendiri. Kreatif. Ceria, Cergas dan bijak alhamdulillah.. 



Aiman belajar di sekolah pon boleh dikatakan agak cemerlang. Guru-guru pon banyak bagi komen yang semakin bagus untuk aiman. Semua pelajaran dapat A di sekolah selain 2 subjek yang markahnya 78 markah. Dulu asyik cuti sebab demam. Tapi sekarang, tidak lagi. Dulu kat sekolah muram sahaja. Tapi kini, semakin ceria. Gelak tawanya memang riuh sekelas. 



Inginkan suplimen yang sesuai untuk anak anda? klik sini
Dengan harga istimewa?

Dan ingin juga bertanya berkaitan bisnes Shaklee?

Boleh hubungi saya ye. Terima kasih kerana sudi memberi peluang untuk anda  sekeluarga miliki hidup yang lebih sihat dan ceria.

Salam sayang
Ira
0139422527
Your trusted Shaklee Independent Distributor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *